Passa al contingut principal

Proposta de dinar blogaire

Del doldre's i dissoldre's. No enyorar la casa dels 30 anys, ni la dels 40, ni res que fos fred i solitari. Veníeu, és cert, a veure'ns, i me n'alegrava molt. Us fèiem caliu dels ossos farcits, i despullàvem sense recança carxofes cuites i sentor de bosc domèstic. Ara no tinc bosc a prop, ni llenya adient per a cuinar-vos, però la brasa del cor no minva, i us enyoro.
Dissabte 2 de desembre serem a Barcelona, al Mercat de Nadal del Llibre, a la tarda. Fem un dinar blocaire, abans, i ens abrasem :-)) Podeu contestar aquí o pel correu electrònic que hi ha a la part superior dreta del blog.

Ah, i bon dilluns a tots, i llibertat presos polítics. 

Comentaris

  1. Oh! Oh! Oh! No pot ser.... Dia 2... quin dia més "ocupat" hi ha el concert per la llibertat a les 4 de la tarda a Montjuïc. Hi anem en família, ens trobarem abans segurament i no sé pas si hi puc enquibir res més. Quina llàstima!!! Tinc moltes ganes de trobada blocaire. Moltes!

    ResponElimina
  2. aquestes coses fan venir gana, però aquesta vegada no puc......i em sap greu

    ResponElimina
  3. Em passa com a la Carme, Cantireta. L'abraçada te l'envio per endavant.
    I llibertat pels presos... d'una vegada.
    (m'ha agradat molt com canten les "Noies Indigo". Unes beatles femenines)

    ResponElimina
  4. Em sap greu, Montse, però aquest dia tenim un dinar de germanor amb la colla. M'agradaria trobar un moment per saludar-nos.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Càntirs trencats, nanses desaparellades, torns que van com volen...aquí hi cap tot!

Entrades populars